Welcome to widhichenilpoenyagaye.blogspot.com


hay...hay....selamat datang di widhichenilpoenyagaye makasih ya yang udah mau mampir..silahkan di baca - baca semoga bermanfaat
salam sayang untuk kalian semua,,
GBU all..

widhiayoe
[Home] [Nasikucing.com] [Facebook [twitter ] [Contact Me]
Photobucket

Saturday, June 20, 2009

IBU....



> Aku lahir dari perut ibu..

> (bukan kata org...memang BENARKAN !!!.... ..)

> Bila dahaga, yang susu kan aku.....ibu

> Bila lapar, yang menyuapi aku.....ibu

> Bila sendirian, yang selalu di sampingku.. ..ibu

> Kata ibu, perkataan pertama yang aku sebut....Ibu

> Bila bangun tidur, aku cari....ibu

> Bila nangis, orang pertama yang datang ....ibu

> Bila ingin bermanja, aku dekati....ibu

> Bila ingin bersandar, aku duduk sebelah....ibu

> Bila sedih, yang dapat menghiburku hanya....ibu

> Bila nakal, yang memarahi aku.....ibu

> Bila merajuk, yang membujukku cuma....ibu

> Bila melakukan kesalahan, yang paling cepat marah....ibu

> Bila takut, yang menenangkan aku....ibu

> Bila ingin peluk, yang aku suka peluk....ibu

> Aku selalu teringatkan ....ibu

> Bila sedih, aku mesti telepon....ibu

> Bila senang, orang pertama aku ingin beritahu..... .ibu

> Bila marah.. aku suka meluahkannya pada..ibu

> Bila takut, aku selalu panggil... "ibuuuuu! "

> Bila sakit, orang paling risau adalah....ibu

> Bila aku ingin bepergian, orang paling sibuk juga....ibu

> Bila buat masalah, yang lebih dulu memarahi aku....ibu

> Bila aku ada masalah, yang paling risau.... ibu

> Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. ibu

> Yang selalu masak makanan kegemaranku. ....ibu

> Kalau pulang ke kampung, yang selalu memberi bekal.....ibu

> Yang selalu menyimpan dan merapikan barang-barang aku.....ibu

> Yang selalu berkirim surat dengan aku...ibu

> Yang selalu memuji aku.....ibu

> Yang selalu menasihati aku....ibu

> Bila ingin menikah..Orang pertama aku datangi dan minta persetujuan. .....ibu

Ayu kangen ibu,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment